Rabu, 17 September 2008

315 JAWATAN PENOLONG PEGAWAI SAINS C27


Selepas isu Pembantu Makmal diketengahkan oleh GAKUM / CUEPACS pejawat jawatan tersebut mendapat kelulusan baru-baru ini. Bagi tahun 2008, 315 jawatan Pen. Pegawai Sains telah diluluskan oleh JPA kepada Kementerian Pengajian Tinggi untuk IPTA. Antara Universiti yang banyak mendapat kelulusan ialah UPM (75), UM dan UiTM (45), USM (42), UKM (35), UTM (20), PPUM (2), HUSM (6), HUKM (7), UIAM (3), UNIMAS (4), UMS (8), UPSI (2), USIM (5), UMT (7), UNIMAP (1), UMK (4) dan UDM (4).
Ku Azmi Ku Ibrahim
Setiausaha Gakum

1 ulasan:

ones berkata...

akum encik..kenapa jawatan penolong pegawai saind banyak nak pakai..tp saya aplly xpernah dpt..tolong la bagi saya peluang kerja dgn kerajaan..dah lama saya tunggu tp xdpt2 lg..saya grad tahun 2005 lg..saya ada sijil dip kimia perindustrian..tolong bg peluang saya berkerja tetap dgn kerajaan..saya nk bayar duit ptptn dan nak bagi duit kt mak..tolong la cik bg perhatian kt permohonan saya dlm spa..